Home section

Каталоги продукції

Каталог — перелік товарів (послуг) з їхнім описом.

Дані про товар можуть включати текстову описову інформацію, значення характеристик, зображення, відомості про класифікацію, мультимедійну інформацію, інформацію про ціни і інше залежно від призначення і носія.

За своїм призначенням каталоги можна умовно розділити на

- каталог продукції (наприклад, одного виробника або одного типу продукції; поширюється серед фахівців, що займаються проектуванням, оптовими закупівлями тощо)

- рекламний каталог (проспект, буклет, друковане видання, яке розповсюджується в магазині і його околицях для залучення уваги потенційних покупців до товару, спеціальними пропозиціями, супутнім послугам тощо.)

- поштовий каталог (перелік товарів з їх текстовим описом і фотографіями, застосовуваний для продажу товарів поштою)

- виставковий каталог (перелік товарів, представлених на виставці, аукціоні тощо)